tijdwinst = kwaliteit van leven

Wanneer en waarom besloot jij om bepaalde werkzaamheden uit te besteden? Vertel hier of je het zou aanbevelen!
Plaats reactie
Jip
Berichten: 4
Lid geworden op: 21-12-2017 18:49

tijdwinst = kwaliteit van leven

Bericht door Jip » 21-12-2017 19:01

Het lijkt me goed om, als ondernemer, ook je zwakkere kanten te onderkennen. In het begin deed ik alles zelf (kostenbesparing), maar heb daardoor de plank af en toe misgeslagen. Ik denk ook dat mijn opstart daardoor langer duurde. (Met de nodige frustratie tot gevolg.)

Daarnaast is uit onderzoek gebleken dat als je wekelijks meer dan 50 uur werkt, je niet productiever bent dan als je 50 uur werkt. We hebben vrije tijd en ontspanning nodig om productief te zijn, neem je die niet, dan levert dat dus geen echte winst op. Uitbesteden is ook wat dat betreft een goed idee.

Als laatste aspect: je staat er niet alleen voor. Ik heb ervaren dat mensen die ik inhuurde ook bereid waren om mee te denken en te adviseren. En ook al is het vaak een bevestiging van wat je zelf al dacht, het is toch prettig om feedback te krijgen.

Het is net als met iemand die je huis poetst: ja, het kost geld, maar het levert vrije tijd op. Als het kan, zou ik het aanbevelen.

ClausCopywriting
Site Admin
Berichten: 4
Lid geworden op: 21-12-2017 04:06

Feedback

Bericht door ClausCopywriting » 21-12-2017 19:32

Dank voor je reactie, Jip. En ik kan het bevestigen. Zeker als zelfstandig ondernemer/ ZZP'er kan het soms eenzaam aanvoelen. Een klankbord is echt heel welkom op zijn tijd! :idea:
Claus Copywriting Storytelling by Nature
_________________________________
www.clauscopywriting.wixsite.com/home
clauscopywriting@ziggo.nl

Jip
Berichten: 4
Lid geworden op: 21-12-2017 18:49

Bericht door Jip » 21-12-2017 19:56

:arrow: moet je doen!

Plaats reactie